poniedziałek, 30 maja 2011

Pogodnie

Wpis bardzo krótki, bo jak już wspominałam w poprzednich postach, nie ma co opisywać muzyki, tylko jej posłuchać. Zespół Pogodno prezentujący inteligentne, poetyckie teksty i nowocześnie zaaranżowaną muzykę gitarową.


 Na swoim koncie mają już 8 albumów, a już niedługo ukaże się ich kolejna, nowa płyta "Plemnik", która swoją premierę najpierw będzie miała w internecie, a potem zawita do sklepów. A tymczasem zapraszam do posłuchania już wcześniej wydanych wydawnictw.





4 komentarze:

  1. Heh, nie znałam wcześniej tego zespołu, ale już mi się podoba, szczególnie po tym 'paparara'. ^^ Czekam na kolejne notki. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie znałam tego zespołu! miłe zaskoczenie:) pozytywna muzyka, hehe to lubie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. porywa do zabawy:)) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość "pogodnie" ale to niekoniecznie to czego się spodziewałam:)

    OdpowiedzUsuń